JellyPages.com

Rabu, 18 April 2012

MEMANG ALLAH SENGAJA......


memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat menjadi penilai yang baik.

* memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yang sentiasa mengharap kan pertolongan ALLAH.

* memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK, KHAS UNTUKDIRI KITA.* memang ALLAH sengaja menemu kan kitadengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingat kan kita bahawa diabukan lah pilihan yang hebat untuk kitadan kehidupan kita pada masa depan...

* memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yang tak semua orang berpeluang untuk mengalami nya.

* memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita jadi MANUSIA yang HEBAT JIWA NYA.

* memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita lebihfaham bahawa CINTA yang TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

* memang ALLAH sengaja menemu kan kita dengan orang yang salah supaya kita LEBIHMENGENALI KEHIDUPAN yang TAK SELAMA NYA KEKAL.Wahai sahabat yang kecewa, menderita dan sengsara kerana cinta, fahami lah bahawa kehidupan kita makin sampai kepenghujung nya. Hari esokpun kita sendiri tak pasti sama ada menjadi milikkita. Gapai lah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhan-NYA,dan meninggalkan larangan NYA..PERCAYA LAH sesungguhnya ALLAH maluuntuk menolak permintaan hamba NYA yang menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepada NYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan